Det perfekta affärssystemet för små till medelstora modeföretaget som växer och vill utveckla sin affärsidé. Hjälper dig att strukturera upp informationen i företaget och ger välgrundade beslutsunderlag. Teko Bas innehåller all den information som ditt företag behöver kring produkter, försäljning, kunder, inköp, order mm. Teko Bas är lätt att använda, lätt att implementera och med en låg startkostand. I takt med att ditt företag växer och ni får nya behov kopplar vi på nya funktioner.

I grundmodulen av Teko Bas finner du all funktionalitet för att på ett effektivt sätt ta hand om all viktig information som finns kring dina produkter, kunder, inköp och order. Genom att låta Teko Bas bli infomrationsnavet i din verkasmhet tar du bort mycket dubbelarbete och får en mycket bra överblick på allt som händer samt bra statistik för att fatta rätt beslut.
Teko Bas varianthantering är anpassad för att hantera alla parameter som är viktiga för företag inom mode. Orderläggning görs i en storlek/färg matrix vilket göra att orderläggningen blir enkel och lättöverskådligt. Säljer du dina produkter i fördefinierade pack eller sorteringar? Då har vi en speciell orderfunktion som gör din orderläggning ännu enklare.

Vill du att dina säljare ska arbeta effektivt och att alla order ska komma in direkt i Teko Bas så ger du dem access via Pepperi. Pepperis digitala katalog ger dem direktinformation om alla artiklar, lagersaldon priser mm och uppdateras från Teko Bas i realtid. I Pepperis CRM-funktion kan du sätta upp försäljningsmål, skapa kampanjer, kundundersökningar mm som säljarna lätt kan se och arbeta utefter.

Lagret kan du lätt sköta själv eller om du anlitar ett tredjepartslogistikföretag så kan de använda sig av vår tilläggsfunktion Teko Lager. Där loggar de in och sköter alt som har att göra med ditt lager, in-utleveranser och inventering. Allt synligt för dig i Teko Bas.

Säljer du till många e-handelsföretag så som Babyshop, Boozt, Zalando mm och måste hantera alla deras Excel ark för beställningar och artikelinformation? I funktionen Teko eConnect fyller du enkelt i all information med en knapptryckning. Order som kommer från dessa återförsäljare läser du in lika enkelt. Inget mer manuellt arbete! 

Teko Bas är lätt att implementera och har en låg startkostnad. Teko Bas växer med ditt företag och vi kundanpassar och specialutvecklar funktioner som passar ditt företag och personal när nya behov uppstår.

Teko eConnect hanterar kommunikationen med andra system eller företag. Lägger du mycket tid på att fylla i excellformulär från olika återförsäljare som bedriver e-handel tex Boozt, Zalando, Babyshop och Åhléns? Då tar Teko eConnect bort allt det manuella arbetet för dig!

Med en knapptryckning fyller du enkelt i information i de excell formulär som dina vill ha till sina system. Order från dem som skickas in till dig i Excel format läser du in lika enkelt!

Funktionen Teko Lager ger ett externt logistikföretag access för att sköta in- utleveranser och inventeringar av dina artiklar. All informationen är synlig för dig i Teko Bas. 

Teko Lager kan hantera flera olika lagerplatser och i Teko Bas kan du enkelt se var dina varor finns i lager, hur många som ligger i order, eller i produktion.

Teko Lager är kan kopplas till Unifoun för att hantera dina transporter.

Prenummerera på vårt nyhetsbrev

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och får de senaste nyheterna och uppdateringar från oss.

Tack! Du är nu anmäld till vårt nyhetsbrev.

Share This